The perfect boy - kapitel 19

Så killarna klev upp o bytte om o åkte iväg någonstans medan jag & Cajsa gick upp till mitt rum o hon hämtade sina grejor och bytte om till fin kläder och sminkade oss fina och sen knackade det p ådörren och det var mamma o pappa och sa att det var en taxi som väntade på oss där nere, så vi alla gick ner och hoppade in i taxin.
Vi kom fram till en jättefin resturang vi hoppade ut och...

the second twenty seven of winter.Bombshell 

träffades av killarna som stod utanför resturangen, killarna gick fram till oss och gav oss en kyss och sen gick vi alla in i resturangen och vi beställde god mat och hade en härlig, mysig & fantasik sista kväll men kvällen tog slut och vi åkte hem och gick ner till poolen och bara simmade runt och njöt men sen måste vi gå upp och lägga oss för planet gick ganska tidigt. Så vi gick till våra rum och somnade super snabbt.
Nästa morgon vaknade vi att det bankade på dörren då var det mamma och pappa som var jättestressade och skrek flyget går om en halv timme.
Vi fick panik för vi hade försovit oss så vi klädde på oss knackade på hos Oscar & Cajsa och dom sov så vi fick bank, banka & banka tillslut öppnade en nyvaken Cajsa vi skrek att flyget går om 25 minuter Cajsa fick panik och Oscar flög upp ur sängen dom skyndade sig och när de tvar en kvar kvar så satt vi i en taxi och kom ändå fram i tid. Taylor sa att han & Oscar hade fixat en överraskning på flyget så vi hoppade på och letade efter vanlig platser då satt någon på ögonbindel på oss jag fick ju såklart panik men det var bara Oscar & Taylor som satt på ögonbindel på mig, Cajsa, mamma & pappa dom tog våra händer och vi fick gå där, det var ju bara lite pinsamt att vi gick med ögonbindel alla kollade säkert på oss, jag fattade faktist inte riktigt varför vi hade ögonbindel ;)
Men vi kom fram någonstans och dom tog av oss ögonbindlarna vi var i en förstaklass cupé (se dom 2 bilderna, det är cupén) jag frågade varför vi var här och vände då stoppade Taylor mig och sa vi har ändrat så att vi fick en första cupé alldeles själv, jag bara gapade, jag bara fattade inte hur.
Alla blev jätteglada vi satte oss ner i fotäljerna och hade det skönt tur att det är en lång flygresa men tilllslut somnade jag lutad mot Taylors axel sen vaknade jag av att en stor nalle låg i min famn jag tittade på Taylor och han flinade. Det var han som hade köpt en stor söt nalle.
Sen fick jag också en choklad burk.
Men tillslut kom vi fram vi gick och hämtade våra väskor sen åkte alla hem till sig.

Inge långt kapitel men vi ska packa in massa grejer i våran sutga så jag hinner ej skriva mer men ni får nöja er med det där korta kapitlet <3
Då var deras resa över kom med lite förslag vad som ska hända nu <3
Novellen kanske slutar snart om jag inte kommer på vad som ska hända så kom med MASSA förslag!

Ses <3

/Sofia

Kommentarer
Postat av: LoppanLovan :)

Taylor och Louise kanske inte kan träffa varndra mer för att Taylor har så många filmer att spela in?

2011-04-29 @ 20:53:27
URL: http://loppanlovan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0