The perfect boy - kapitel 16

Senare så måste jag gå på toa och när jag kom tillbaka satt Taylor & Kristen och hånglade!!
Jag sprang fram till bordet och skrek till Tayolr ''Hur f*n kan du göra något sånt här mot mig!!''
Tårarna började rinna ner för mina kinder och mascaran rann jag sprang ut och hörde hur Taylor ropade på mig jag såg en taxi och jag hoppade in i den och jag åkte mot hotellet när jag kom fram sprang jag upp till Cajsa & Oscars rum och jag knackade på och Cajsa öpnnade &...

How ridiculous are we?i love ... | Flickr – Compartilhamento de fotos!
Getty Images - A woman's hand holding up a red heart-shaped lollipop.Vintage Kiss | Flickr: Intercambio de fotos
hoppade till och skrek till och sa att jag såg ut som ett spöke jag gick in i deras rum och jag & Cajsa gick in till badrummet och hon tröstade mig o jag berättade vad som hänt när vi suttit där en stund knackade det på dörren jag förstod att det var Taylor så jag hoppade ner i badkaret och låg alldeles stilla dörren öppnades men jag hörde att det inte var Taylors röst, Cajsa kom in i badrummet och sa att det var någon som ville träffa mig först innan jag gick ut tvättade jag ansiktet och lånade Cajsas mascara.
Jag gick ut till hallen och där stod en kille och sa att han hette Henry (han kunde engelska) och att en limosin väntade på mig där nere jag tittade på Cajsa och sen på Henry.
-Jag har inte beställt någon limosin? Sa jag.
-Nej men någon som heter... vänta lite måste bara kolla blocket, sa Henry.
Henry öpnnade blocket och kollade och sen sa han att det står att det är ett hemligt namn!?
-Hemligt namn!? Frågade jag misstänkt.
- Ja personen sa inte namnet, sa Henry.
-Men om jag inte vet vem det är vill jag inte följa med, sa jag.
-Men kom igen Louise, sa Cajsa och buttade ut mig ur rummet.
-Tack för den du, sa jag och skrattade.
Jag följde med Henry ner och hoppade in i limosinen han som körde hette Dan, precis som Taylors pappa.
Vi kom fram till en äng med massa lysen och en gång med marsaller, Dan kom och öppnade dörren och jag gick iväg och Dan åkte iväg jag följde marsallerna jag kom fram till en filt med ljus och tårta, drickor, bakelser, kakor & mycket mer. Jag satte mig ner och musik började spelas och ut ur buskarna kom Taylor!
Jag ställde mig upp och tänkte precis springa iväg när det börjar smälla och jag hoppar till jag tittade upp mot himmlen och där smälldes raketer, jag forsatte att springa men en hand stoppade mig o jag tittade bak och där stod Taylor med en blomma i handen och en ask choklad.
-Tror du att du kan få tillbaka mig så lätt att du ger mig blommor, sa jag.
Taylor tittade på mig men sina vackra ögon jag kunde inte låta bli att smälta in i hans underbara ögon och gå fram till honom och kyssa honom. Vi slutade kyssas och han tittade in i mina ögon och viskade i mitt öra förlåt.
Jag backade ifrån Taylor och frågade vad hände egentilgen mellan dig och Kristen.
Han tittade in i min ögon och sa jag sa till henne att henne sluta men hon fortsatte och sen när hon kysste mig försökta jag att gå men hon stoppade mig. Jag älskar DIG och ingen annan!

Det verkar bli bra mellan Louise och Taylor :D <3 <3
Kom igen och kommentera mer så blir det inlägg oftare för då blir jag taggad!!!!!
Kram Sofia <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0