The perfect boy - Kapitel 20

Alla blev jätteglada vi satte oss ner i fotäljerna och hade det skönt tur att det är en lång flygresa men tilllslut somnade jag lutad mot Taylors axel sen vaknade jag av att en stor nalle låg i min famn jag tittade på Taylor och han flinade. Det var han som hade köpt en stor söt nalle.
Sen fick jag också en choklad burk.
Men tillslut kom vi fram vi gick och hämtade våra väskor sen åkte alla hem till sig.


Jag sprang in i huset tog upp väskorna och hoppade i sängen jag tog upp datan loggade in på bloggen, facebook och twitter att jag var hemma.
Jag fick snabbt svar på facebook hur var veckan med Oscar, Cajsa & Jacob?
Jag svarade såklart super men först tänkte jag vem är Jacob o jag var på väg att skriva det men snabbt kom jag på att det var Taylor. Men sen logga jag in på msn o där inne var Cajsa o jag började chatta med henne.
Men sen blev klockan 19.30 så då blev det middag sen vid 21.30 så jag gick o la mig för jag var jättetrött efter resan o så är det så skönt eftersom det inte är någon skola imorrn ''Måndag'' för det är fortfarande SOMMARLOV! Men den tar slut om 1 och halv månad ;)
Jag vaknade vid halv 1 på dagen!! Då gick jag upp åt frukost, duschade och sen fixade jag ordning mig och klädde på mig. Sen gick jag till en park nära huset och satte mig på gungan och bara tänkte för mig själv men sen brasslade till i buskarna jag blev jätterädda och var beredd att springa du jag känner igen håret sen ögonen o sen allt det var Taylor! Jag hoppade upp o slog han lätt på armen han kramade om mig, men sen så fick han en orolig blick. Jag blev rädd att något hade hänt eller att något skulle hända. Han tittade på mig tog ett ljupt andetag och berättade att han måste filma in massa filmer så han kommer vara borta i 4 månader, jag tittade på Taylor och kände en tår krypa ner för kinden. Han tittade mot mig men sen tittade han bort jag tog tag i hans hand o vi gick ner till stranden som var jättenära mitt hus vi, vi kom fram till stranden och satte oss ner vi tittade ut mot havet sen började jag prata.
-Taylor 4 månader är du seriös? Frågade jag.
-Tyvärr så är jag seriös, men du kan gärna komma och hälsa på någon gång.
Jag tittade på Taylor och mumlade
mm...
Vi tittade mot varandra och vi kysstes om och om igen...
Då kom jag plöstligt på att jag måste fråga...
-När åker du? Frågade jag.
-Tyvärr så på Onsdag, så jag tänkte om du vill följa med ner på festivalen med karuseller som är imorrn nere på stan? Frågade Taylor.
-Såklart jag vill, sa jag & kysste honom.
Men tillslut måste jag hem för klockan blev 22.00. Jag gick hem och la mig o somnade direkt nästa morgon gick jag upp vid 10.00 och fixade mig så fin jag bara kunde sen så kom Taylor och hämtade med sin vita snygga SAAB. Vi åkte ner till festivalen vi började gå runt sen gick vi till en karusell som heter ''Hammaren'' vi satte oss och den började snurra runt jag skrek, skrek & skrek. Men tillslut stannade den vi klev av och jag bara gick där ifrån jag & Taylor köpte sockervadd och fortsatte att gå, jag stannade upp och såg en ganska kort kö där man typ fick stå modell själv eller med flera jag tog med mig Taylor dit o vi ställde oss i kön sen så fick vi köpa 3 bilder för han knäppte 3 och vi köpte alla, dom var jättefina.
Men sen så tittade fotografen på oss och frågade Taylor, är inte du Taylor Lautner?
Jag tittade mot Taylor och han kollade på mig sen kollade alla i kön på oss och fotografen..


Kommer dom att komma på att det är Taylor Lautner!? :O
Det får ni se i kapitel 21!

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0