The perfecy boy - kapitel 4

Någon öppnade dörren det liknade lite Jacob, men också någon annan...
-Jacob? Frågade jag.
Jag såg hur Jacobs ögon blev stora.
- Louise!? Vad gör du här! Sa Jacob.
- Joo... Jag ville kolla hur du mådde.
- hmm.. sa Jacob.
- Du ser ut som en kändis jag kände igen, sa jag.
Jacob tittade på mig med stora ögon.
- Du, Louise du vet inte mycket om mig, jag har en stor hemlighet... sa Jacob.


- aha, sa jag.
- Följ med mig in, sa Jacob.
Lousie & Jacob gick in i huset och satte sig i soffan inne i Jacobs vardagsrum.
- Gud vad stort & fint du bor, sa jag.
- heh, mm... Sa Jacob.
- Men vad var den där stora hemligeten, sa jag med stora förväntande ögon.
- Jo, du förstår jag är inte en vanlig kille som heter Jacob jag är... Sa Jacob.
- Du är... sa jag.
- En kändis... Sa Jacob.
- Men varför går du då i skolan? Sa jag.
- Jag ville känna hur det var att vara en vanlig kille utan massa fans efter sig, så jag bestämmde mig för att klä ut mig & gå in en vanlig skola, jag bestämde mig för att inte bli ihop med någon så att ingen skulle känna igen mig, men då träffade jag dig.
- Vad gulligt, sa jag med ett stort smile.

Han närmade sig med sitt underbara ansikte  & tillslut kysste han mig.
Vi satt där i soffan & han stoppade kyssen & han sa
- Vill du bli min tjej?
- Såklart jag vill, sa jag.
Jag gav honom flera kyssar till, tillslut kom jag på att jag måste fråga vilken kändis han är.
- Men du, vilken kändis är du? Sa jag.
- Har du inte fattat det än, sa han med sitt sötaste smile.
- Nej tyvärr, sa jag.
Han tittade mot mig & jag sjönk in i hans underbara ögon.
- Du får lova att inte berätta för en enda person i hela världen, okej? Sa han.
- Jag lovar, sa jag.
- Okej, jag är Taylor Launer, sa han.
Jag tittade mot Taylor, jag visst inte inte vad jag skulle göra,är jag ihop med världkända Taylor Lautner?
- Hallå, Louise? Sa Taylor.
- Ja jag är här, sa jag.
Taylor började skratta med sitt perfekt skratt, Taylor kysste mig igen.
Precis när han kysste mig så kom hans lilla syster in för dörren.
- Vad gör ni ? Sa Taylor lillasyster.
- Ingenting, sa Taylor.
- Joho! Jag såg det med mina egna ögon & tittade strängt på mig, sa hon.
Taylor & jag började skratta, hon förstod ingenting men hon struntade i oss & sprang upp igen.
- Jag tycker om dig, men jag är rädd att jag kommer råka avslöja dig för alla andra, sa jag.
- Du får försöka, sa Taylor med ett fånigt smile. 

Ohh! So sweet!
Hoppas det kommer gå bra att hålla hans hemlighet!
/Sofia♥

Kommentarer
Postat av: julia berglund

Jätte bra! <33 Mer mer!! <33

2011-03-01 @ 19:34:18
URL: http://jjuliaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0