The perfect boy - kapitel 18

Jag blev så sur att inte fotografer kan lämna en i fred skrek jag.
Alla andra höll med och vi bestämmde oss för att bada i poolen, vi gick ner och då stannade vi och tittade mot poolen och såg...


Magic and MisterySayingImages.com-Best Images With Words From Tumblr picture on VisualizeUs
the reason is you ♥ - PolyvoreI'm falling in love but it's falling apart.
Massa fotografer! Jag blev så himla förbannad att jag sprang fram till alla fotografer och skrek till dom ''Kan ni inte bara lägga av, kan man inte få ha ett privat liv!!''
Men som alla fotografer strunta dom i vad jag sa och började knäppa kort och ställa frågor vi sa bara inga kommentarer och gick upp till vårat rum.
Jag slängde mig i sängen och grinade, grinade o grinade. Det var sista dagen innan vi ska åka hem så förstör alla fotografer det!
Då sa Taylor till mig att vi struntar i fotograferna o jag & Oscar bjuder er och dina föräldrar på middag ikväll, sa Taylor.
Jag tittade på Taylor och gav han ett smile och kramade honom o vi bara stod där tillsammans och höll om varandra men vi bröts av Cajsa ''Hörni om vi vill ha en kul sista dag ska vi väl inte bara stå still hela dagen''
Vi tittade på Cajsa och skrattade lite men sen gick vi ner och såg att fotograferna var borta.
Vi gick till poolen och simmade runt litegrann sen tog vi en varsin sprite i poolbaren.
Sen gick vi ner till stranden och solade sen började jag & Taylor kyssas.
Allt bara försvann det var bara jag & Taylor, men vi bröts av Cajsa som sa att hon tyckte att vi skulle till stan istället för att vara här.
Så vi ställde oss upp och gick ner till stan där träffade vi mamma o pappa på ett café.
Vi vinkade till dom och sen fortsatte vi, vi kom fram till en äng vi sprang där och vi ville bara bli små igen, så vi började leka kurragömma och sen tagen.
Vi hade så kul man kändes sig så liten och vi hade så kul att vi bara skrattade och ramlade ner på marken och låg där och skrattade. Men sen blev vi så trötta att vi gick hem till hotellet o bytte om till badkläder och hoppade i poolen och bara hade det skönt, senare kom mamma o pappa och frågade vad vi skulle äta då sa killarna att dom tänkte bjuda på middag.
Så killarna klev upp o bytte om o åkte iväg någonstans medan jag & Cajsa gick upp till mitt rum o hon hämtade sina grejor och bytte om till fin kläder och sminkade oss fina och sen knackade det p ådörren och det var mamma o pappa och sa att det var en taxi som väntade på oss där nere, så vi alla gick ner och hoppade in i taxin.
Vi kom fram till en jättefin resturang vi hoppade ut och...

Måste sluta där för att jag hinner inte skriva mer <33

Hej dåå!! <33

/Sofia <3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0