The perfect boy - kapitel 17

Jag backade ifrån Taylor och frågade vad hände egentilgen mellan dig och Kristen.
Han tittade in i min ögon och sa jag sa till henne att henne sluta men hon fortsatte och sen när hon kysste mig försökta jag att gå men hon stoppade mig. Jag älskar DIG och ingen annan!

Pretty Poodlesemper, numquam
Jag tittade in i Taylors ögon och kysste honom igen, Taylor avslutade kyssen och sa det tar jag som ett ja!
- Japp det är ett ja, sa jag och kysste honom igen.
Vi satte oss ner och började fika och prata och skratta och tillslut frågade jag hur han hade hunnit göra allt det här då svarade han att han redan hade fixat allt för att han hade tänkt ta mig hit efter middagen med Kristen.
Men tillslut blev vi trötta så vi la oss ner i gräset bredvid varandra och mina ögonlock blev tyngre o tyngre och tillsut somnade jag med mitt huvd lutad mot Taylors mage, sen vaknade jag av att jag låg i sängen på hotellet och Taylor låg sovandes bredvid mig. Det låg en liten lapp bredvid min säng där det stod att han hade bärt mig till limosinen och sen åkt hem ''God natt min lilla sötnos'' stod det i slutet.
När jag läste slutet fick jag ett leende på läpparna och sen la jag tillbaka lappen och somnade nästa morgon vaknade jag av att Cajsa & Oscar kom in i rummet (för att Taylor hade släppt in dom) jag hoppade upp o tog nya kläder och gick in i badrummet och sen gick jag tillbaka och vi gick ner till frukostsalen den här dagen skulle mamma, pappa & vi åka till ett vattenland. Vi åkte dit tidigt och där fanns jätteroliga rutchkanor, pooler & massa grejer! Vi hade kul där men tillslut måste vi åka hem till hotellet.
Alla vi var alldeles slut så vi gick o la oss när vi kom hem vid 19.30.
Men vi vaknade vid 21.00 så vi alla gick ner till stranden och satt där och myste till 01.00 då vi gick upp till rummen igen och den här gången somnade vi. Nästa morgon var det 2 dagar tills vi skulle hem.
Så vi packade ihop grejer vi inte skulle änvända sen åt vi frukost med mamma o pappa och efter frukosten gick vi ner o badade i havet och den här gången földe mamma & pappa också med.
Vi badade en stund men sen så blev det kallt så vi gick upp till bubbelpoolen uppe vid hotellet och satt där och njöt med en varsin coca cola. Senare på dagen så gick vi runt o kollade i stan jag köpte ett sött litet halsband och sen gick vi alla till ett cafe och tog en cupcake och en varsin fanta.
Vi satt där på cafet o bara njöt då massa fotografer kom o fotade oss Taylor tog min hand och började springa dom andra sprang efter och fotograferna sprang efter oss men tillslut stannade dom så dom gick i väg sen sprang vi tillbaka och betalade allt fika och sen började vi gå, mamma & pappa tittade oroligt på mig vad var det som hände där borta? Frågade mamma oroligt.
-Jo det är så att...........Jacob heter inte Jacob han heter Taylor Lautner och är en känd skådespelare, sa jag.
-Allvarligt, varför har du inte berättat något? -.- Frågade mamma.
- Jo men asså jag har inte rikigt haft tid o ja var orolig att ni inte skulle kunna hålla den stora hemligheten att Jacob hållde sig hemlig, sa jag.
- Såklart vi kommer hålla den hemligheten gumman, sa pappa.
- Förlåt, sa jag.
-Förresten Taylor, du måste klä ut dig BÄTTRE! Sa jag oroligt.
- mm, får försöka komma ihåg det, sa Taylor.
- Men nu går vi tillbaka till hotellet, sa mamma.
Vi gick tillbaka till hotellet och där låg en tidning på marken vid entren där det stod ''Taylors nya hemliga tjej?''
Jag tog upp tidnigen och bara stirrade på tidningen.
Louise tankar:
Jag tog upp tidningen o bara stirrade på den, tänk om det skulle säljas där jag bor också vad ska alla klasskompisar tänka om dom ser detta. Jag tog tidningen och vi sprang upp till vårat rum jag öpnnade tidningen på sidan 10 där det stod om oss
''Taylor och hans nya tjej? Satt på ett cafe med några andra personer och vi hann inte fråga något om dom är ett par för dom sprang iväg och vi ville inte följa efter, vi har sett Taylor några andra gånger här i Cypern och har också sett denna tjej vistas med Taylor, är det ett nytt kändt par?
Det får vi nog reda på snart!''

Jag blev så sur att inte fotografer kan lämna en i fred skrek jag.
Alla andra höll med och vi bestämmde oss för att bada i poolen, vi gick ner och då stannade vi och tittade mot poolen och såg...


Vem kan dom ha sett? :O
Det får ni reda på i nästa kapitel!

Kommentarer
Postat av: emmaa

Så Himla Bra!! :D

2011-04-22 @ 21:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0