The perfect boy - kapitel 15


När vi kom fram till hotellet sprang vi upp till mitt & Taylors rum & kastade oss i sängarna & var alldeles slut.
- Oscar, du får inte berätta det här för någon, sa Cajsa.
- Jag lovar, sa Oscar.

DSCN5626edited softeness light | Flickr - Photo Sharing!Believe.... cause living is easy with eyes closed.don't stop believing: Flavors.me
Nästa morgon så duschade jag och sen gick jag ut och kände inte igen Taylor alls!
Han var så utklädd att man verkligen inte kände igen honom!!
Vi gick ner till frukost salen och både Cajsa & Oscar frågade vem Taylor var.
Vi skrattade och Taylor sa det vet ni nog jag är Louise nya tjej Kalle.
- Är du otrogen LOUISE!? Skrek Cajsa.
- hahahaha xD nej då det är Taylor som klätt ut sig rejält :P
-hehhe, skrattade Cajsa & Oscar.
Vi gick och plockade massa med grejor för vi var alla riktigt hungriga. Vi gick till bordet där mamma och pappa satt. Både mamma & pappa kollade på varandra konstigt.
-Ursäkta men vem är du och vad gör du här? Frågade mamma.
-Mamma, det är Jacob, sa Louise.
-Hallå han heter ju inte Jacob han heter ju Ta... Sa Oscar.
Vi alla tittade på Oscar med en sträng blick.
- Vad menar du? Han heter väl Jacob... Sa pappa.
- Jo men han kallas Taj, sa Oscar försiktigt.
-Okej? Ni är roliga ni, sa mamma.
Efter vi ätit frukost gick vi ner till stranden medans pappa & mamma gick till några affärer i stan.
Vi alla tittade på Oscar och då sa Oscar ''Förlåt men asså jag visste inte att dina föräldrar inte visste om Taylor''
-Det gör inge men det är nog dags att jag berättar för mamma och pappa om dig, sa jag och tittade på Taylor.
-Okej? Ni är roliga ni, sa mamma.
Efter vi ätit frukost gick vi ner till stranden medans pappa & mamma gick till några affärer i stan.
Vi alla tittade på Oscar och då sa Oscar ''Förlåt men asså jag visste inte att dina föräldrar inte visste om Taylor''
-Det gör inge men det är nog dags att jag berättar för mamma och pappa om dig, sa jag och tittade på Taylor.
Vi alla tog av oss kläderna (vi hade ju såklart bikini på oss) jag & Cajsa sprang ner i vattnet och började simma & senare kom killarna och smög fram till oss vi låtsades som inte vi märkte dom och precis när dom tänkte skvätta vatten så vände vi oss om och började kasta vatten på dom och det blev vattenkrig och sen så blev vi trötta så vi gick upp och solade och sen ringde Taylors mobil så han gick iväg och pratade ganska länge och när han kom tillbaka sa han att han måste åka i väg ikväll för han skulle träffa Kristen Stewart, jag frågade om jag fick följa med och det fick jag, jag blev jätteglad för att Kristen Stewart har alltid varit min idol!
Det blev snabbt kväll och jag och Taylor bytte om till fin kläder och sen ringde vi en taxi som kom och hämtade oss. Vi kom fram till en jättefin resturang och när vi kom in satt Kristen borta vid ett bord och väntade på oss.
När vi kom fram sa hon Hej och det gjorde både jag & Taylor också.
Vi satte oss ner vid bordet och det första jag frågade var varför hon var i Cypern.
Hon sa att hon skulle på en intervju och sen hade hon hört att Taylor var i Cypern så hon hade ringt honom.
Senare så måste jag gå på toa och när jag kom tillbaka satt Taylor & Kristen och hånglade!!
Jag sprang fram till bordet och skrek till Tayolr ''Hur f*n kan du göra något sånt här mot mig!!''
Tårarna började rinna ner för mina kinder och mascaran rann jag sprang ut och hörde hur Taylor ropade på mig jag såg en taxi och jag hoppade in i den och jag åkte mot hotellet när jag kom fram sprang jag upp till Cajsa & Oscars rum och jag knackade på och Cajsa öpnnade &...

Det var det kapitlet! Hoppas ni gillade det!
Förlåt för dålig uppdatering men jag har inte haft tid :/
/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0