The perfect boy - kapitel 14

Jag, mamma, pappa, Taylor & Oscar åkte tillbaka till hotellet.
När vi kom tillbaka var det kväll & vi gick & la oss, vi tog in en madrass i vårt rum så Oscar kunde sova där.
Nästa morgon vaknade vi att det knackade på dörren jag hoppade upp & gick till dörren jag öppnade den & där stod...


Cajsa!!
Jag hoppade på Cajsa och kramade henne som hon var mitt gosedjur som varit borta i flera år.
Cajsa & jag gick ner till havet och satte oss i sanden, för killarna låg fortfarande och sov. Cajsa bertättade vad jobbigt det varit att vara på ett utomlandssjukhus, för att hon förstod inte så mycket vad dom sa.
Men när dom sa du kan åka hem, så hade hon ringt min mamma & frågat om hon kunde hämta henne, men hon fick inte säga till oss för att hon ville överraska oss.
Båda hade bikini på oss under kläderna så vi tog av oss kläderna, men Cajsa vågade inte riktigt bada fast jag sa att det där gräset inte fans här. Så hon hoppade upp på min rygg så gick vi ut i vattnet, tillslut orkade jag inte Cajsa mer så jag kastade av henne.
-Det där ska du få för!! Skrek Cajsa.
- Hahah, skrattade jag.
Vi började kasta vatten på varandra tillslut blev vi så trött så vi gick upp på stranden & solat.
När vi legat där länge och var alldeles varma, vi låg där & njöt av solen.
Helt plöstligt började Cajsa skrika precis när jag öppnade ögonen skrek jag också till.
Både jag & Cajsa tittade bak där stod Taylor & Oscar med två hinkar med iskallt vatten dom hällt över oss.
Vi hoppade upp & drog ner dom i vattnet & började kasta vatten på dom, tillslut blev det vattenkrig.
Men sen blev vi alla så hungriga så vi orkade inte bada mer så vi gick upp till frukostsalen & åt lite frukost.
Sen så hoppade vi i poolen, efter vi badat en stund så simmade vi till vatten baren.
(Det var stolar i poolen sen var det en bar på land framför.
Vi tog en varsin coca cola & satt där och drack upp våra color.
Sen simmade jag & Cajsa iväg, men sen måste Cajsa gå upp och vila foten.
Men hon fick bada hade doktorn sagt (på engelska) men hon måste vila foten ibland. Men tillslut blev vi också trötta så alla gick upp & bytte om till vanliga kläder sen så ville killarna gå på en fotbollsmatch som skulle hålla till i näreheten, men det ville inte vi så killarna gick på matchen & vi gick i väg & shoppa.
Jag köpte:
Tröja, shorts, kofta, solglasögon &skor.
Blommig klänning & armband.
Shorts & ett linne.
Vi gick där sen gick vi förbi planen där killarna var, då hörde vi massa tjejer skrika.
Jag & Cajsa tittade på varann & sprang mot planen.
Där var en vakt som sa ''Ni är väl inte här för att se Taylor Lautner''
- Jo faktist, det är min pojkvän, sa Louise.
- hahah, visst tjejen du får gå här ifrån nu, sa vakten.
Jag & Cajsa tittade på varann & gick till stängslet & försökte se vad som hände Taylor var omringad av massa tjejer, sen såg jag Taylor smita ut vid en av dörrarna där borta jag sprang dit, först var en annan vakt som stoppade mig, jag sa att jag var Taylor flickvän men samma visa som förra vakten.
Men Taylor kom fram & buttade bort vakten & kramade om mig.
- Hur kunde dom se att det var du? Frågade jag.
- Jag hade nog inte klätt ut mig ordentligt, sa Taylor.
Oscar kom fram till oss & såg alldeles chockade ut.
- Är du Taylor Lautner?? Frågade Oscar.
- mm, sa Taylor.
- Hörni men vi måste springa tillbaks till hotellet, sa jag stressat.
Vi gick en helt annan väg till hotellet så inte fansen skulle se vart vi gick.
När vi kom fram till hotellet sprang vi upp till mitt & Taylors rum & kastade oss i sängarna & var alldeles slut.
- Oscar, du får inte berätta det här för någon, sa Cajsa.
- Jag lovar, sa Oscar.

No!!
Fansen får inte förstöra hela semestern!!
Men Taylor får väl kl ut sig mycket mer!

Hoppas inte Oscar  berättar för alla iklassen när dom kommer hem!?
Då kommer aldrig Taylor få leva ett normalt liv igen...

/Sofia!

Kommentarer
Postat av: julia berglund

jätte bra! <33 meer!! :DDD

2011-04-11 @ 19:49:13
URL: http://jjuliaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0