The perfect boy - kapitel 12

Vi kom ut & alla stod med öppna munnar & tittade vad fint det var mamma han ta ett kort där vi stod & gapade.
När vi såg kortet blev vi alla full av skratt.
- Nu börjar världens bästa semester, sa pappa & mamma.
Vi tittade på dom allihop & sprang mot bussen & hoppade på.




Vi kom fram till hotellet ''Cavo maris'' vi gick in & fick våra nycklar till våra rum ett till mamma & pappa, ett till mig & Taylor och ett till Cajsa & Oscar.
Vi gick upp till våra rum la in våra väskor tog på oss bikini, sen killlarna så klart badbyxor men vi sprang iallafall ner till havet jag,Taylor,Cajsa & Oscar vi kom ner till havet jag & Taylor tog tag i varandras händer & hoppade i.
Cajsa & Oscar kom efter & landade på oss, vi skrattade så mycket att vi inte kunde stå i vattnet.
Mamma & pappa kom ner till stranden med en boll dom kastade till oss. Vi höll på & kasta boll i vattnet & hade jättekul men sen gick vi upp på stranden & satte oss & solade.
Mamma & pappa började gå upp och ropade till oss att vi skulle gå upp och byta om för vi skulle äta middag.
Vi gick uppåt jag såg att Taylor gick jättenära kanten vid poolen så jag passade på att butta i han.
Han ramlade i vattnet & jag räckte honom min hand för jag tänkte hjälpa han upp & då drog han ner mig i poolen.
Cajsa & Oscar stod & gapskratta åt oss, vi gick upp igen sen gick vi upp till våra rum.
Sen tog vi hissen ner då såg jag att Cajsa nästan hade samma tröja som mig jag pekade på hennes tröja & Cajsa tittade ner & sen på mig så började fnissa lite.
Oscar & Taylor stod bredvid oss & fattade inte vad vi fnissade åt.
Tumblr_lj72wxl0gb1qi5z5fo1_500_large
Vi kom ner till middagsbordet som mamma & pappa satt vid.
Alla beställde en varsin hamburgare, efter vi ätit gick vi alla ner till stranden & satte oss där & pratade medans solen gick ner det var jättemysigt.
Sen när jag satt där & kollade bort kände jag att något blixtrade till & såg att Taylor höll på att knäppa kort på mig.
- Hörrudu din lilla buse, skrek jag & tog kameran & började knäppa massa kort på Taylor som låtsades vara en supermodell medans Oscar & Cajsa satt med varandra & pussades.
Tumblr_liuubv0ehc1qfu86ho1_400_large1276013976400014_largeTumblr_kxxrxew3ci1qacoeko1_500_large
Det blev snabbt kväll & jag & Taylor läggde oss.
- Du är bäst, viskade Taylor till mig.



Jag vet inte så långt kapitel men orkade inte mer...
Men det verkar som resan blir lycklig :)
Komentera ideer! <3

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0